-->
TrendMini Blogger Teması

Ben Kimim


  • 5 Haziran 2013 Çarşamba
  • Abdullah Ekinci
  • 6 Yorum



Merhabalar Adım Abdullah Yasım 17 Ben 20.09.1995 Doğumluyum Ve Aslen Batmanlıyım Benim Bilgisayar Üzerinde Epey Bir Birgim War.Ben İnternetle 6 Yasında Tanıstım Okumayı yazmayıda 7 Yasında Söktüm Ben aslında Site Kurmayı Çok Seviyorum Kodlara Çok Alakam War Oldukça Üstün Zekaya Sahibimdir Fakat Arkadaş Çevremden Hep Şu Sözleri Doyuyorum (Ya Abdullah Sana hayret Ediyorum Bilgisayarı Anlayan İnsanı İlkkez Gördüm Hele Web Tasarım İşlerinden)Dediler Evt Sevgili Ziyaretçilerim Sizi Fazla Tutmak İstemiyorum Bana Facebooktan Ulaşmak İçin Abdullah Ekinci Yada Twiterden Takip Edebilirsiniz Twitter Hesabım AbdullahEknc13 Yada e-mail Atabilirsiniz tokininsesi.00@gmail.com 

Ben Kimim hakkında 6 yorum var.

  1. Yakın Çevrendeğilim Tanımassın Üstün Zekalıyım Demişsin. PHP,HTML dillerinden anlarmısın veya panel üzeinden yapamadığın bir şeyi html olarak düzeltebilirmisin.Tema Benim Demişsin Ama Değil Neyse Kendini Geliştir.Kardeşim Sana Kolay Gelsin Hiçbir zaman Kendinle Övünme ;D İstetiğin Kadar Bil Sana Tavsiyemdir Yanlış Anlama..

    YanıtlaSil
  2. Allah Razı Olsn Kardeşim Evet Aynen Haklısın Kendimi Övmek Hiç Güzel Bir Davranış Değildir Ama Temaya Gelince Yaa Arkadaştan Aldım Bu Temayıı Benim Dedim Burdada Hatalıyım Yinede Allah Razı Olsn Evet PHP ve HTML Grafik Tasarım Ve JavaScipt İlgi Alanlarıma Giriyor :)

    YanıtlaSil

Yorum yazarken argo kelime kullanmayınız. Aksi halde yorumunuz silinecektir.

Sorunuzu ve teşekkürlerinizi yazmaktan utanmayın.

Eğer bir sorunuz varsa bunu anlamlı, okunaklı bir şekilde yazınız.

Not: Eğer Google hesabınız yoksa Yorumla Biçimi'nden Anonim veya Adı/URL'yi seçip yorum atabilirsiniz.

Reklam

Ana Kategoriler

REKLAM VE SPONSORLUK


Ana Kategoriler

Ana Kategoriler




Ana Kategoriler

Ana Kategoriler


Ana Kategoriler

Ana Kategoriler

Ana Kategoriler

Ana Kategoriler

Ana Kategoriler